tirsdag 31. mars 2009

Evigheter siden sist..

Har ikke skrevet noe på veldig lenge.. Trist for mine MANGE lesere:P hahahaha..
Hva har skjedd på en måned da tro??

Jeg er ganske sikker på at jeg har utvikler Msn dysleksi.. Hvis det faktisk er mulig da. Er det mulig å blande så mye bokstaver??
Kandidat oppgaven er levert, fremført og rettet. Resultatet ble C.. Jau jau..
Jeg er møkk lei skolen, selv om det skjer veldig lite her for tia.
Jeg er møkk lei vinteren. Snør og sludder innimellom her og jeg er heftig klar for å vende nesa sørover og få på sommerdekka og de tøffe bling bling biltema kapslene:P

Jeg har klippa håret mitt.. Og klippa lugg. Noe jeg ikke har hatt siden jeg var 7-8 år:P

Har ganske mye dødtid fremover, så jeg ska bli flinkere til å skrive:D Blir du gla da Lene?? Min trofaste følgesvenn?? Vil GJERNE finne på noe i påska;)

1 kommentar:

  1. DU KOMMER SNART HJEEEEEEEEEEM!!!!!! WEEEEEEEE
    hihi jeg er såååååååååå med på å henge!! Anytime anytime anyyyytiiiimeeeee!! :D
    weeeee!!! Å duuuu så fin du var på håret nå :D Kan tenke du er fornøyd? :D Deilig med litt forandring!!! Forandring fryder!!! vil stusse meg litt snart jeg også, men vil ha extentions da så får vente til litt nærmere sommeren tenker jeg!!!

    Vi satser på nyyyyyyyyyyyydelig sørlandsvær i påska, så du kan komme deg vekk fra det helvetes trønder været!!!

    Sorry at jeg er litt vanskelig å få tak i disse dager, men skjer en del på hjemmefronten så er litt max stresset for tiden!!!
    Men nååååååååååååååå skal vi henge snaaaaart :D hihi

    Ha en topppppers dag! Koooos fra din faste følgesvenn :P

    SvarSlett