mandag 1. juni 2009

Flytting

Nå begynner det å nærme seg tiden for å flytte fra Trøndelag. Jeg trodde det kom til å gå suuuuper fint. Først går eksamen litt i dass, så må hjullageret på bilen min fikses før jeg dra sørover (satser på at jeg kommer over en trønder som vil hjelpe en kvinne i nød),
Så klarer jeg jo å forsove meg for første gang til min siste arbeidsdag som postmann!!!
Jeg ble vekka da de ringte etter meg.. Flaaaut!!

Men, jeg kom meg omsider på jobb. Til min stor overraskelse så dukke nest sjefen opp bare for min skyld. Ho hadde med seg en boks med wienerbrød og en liten gave til meg.
Jeg ble såååå utrolig overraska at jeg bare satt der og visste ikke helt hva jeg sku gjøre.
Hadde vel egentlig ikke forventa at noen sku huske at det var min siste dag.
Men der tok jeg feil. Inni gaven lå det et fint sølvarmbånd:O gjett om jeg fikk sjokk da.. Plutselig så var det litt trist å dra derfra. Fordi jeg plutselig fikk en følelse av at de kom til å savne meg.
Uff å uff.. Men takk til Posten Stjørdal:)

Nå sitter jeg på bøgå king på oslo s og ska ta toget til trøndelag igjen. har vært hjemme denne helga og kjørt hjem et helvettes flyttelass!! satt i bil i går i 12 timer og svetta som en gaaaal. Har seriøst aldri lukta så vondt før:P hehe..

Torsdag er det hjem for godt:) Hvis jeg får fiksa bilen min da vel og merke;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar