fredag 3. april 2009

En deilig måte å våkne på..

I går ble jeg vekka på den beste måten jeg kan tenke meg. Min kjære pleier som oftest å inn og si hade til meg før han drar på jobb. Et veldig rask hade siden han er enda flinkere enn meg til å slumre vekkeklokka.
Jeg sover veldig urolig om natta og sover best når jeg drar dyna langt opp og rundt ansiktet. Selv om jeg tilhører høydeklassen jevli lav så resulterer det i at jeg drar dyna av bena mine.. Ligger som regel uten dyne fra knæra og ned. Noe som forresten er utrolig kaldt. Men men..
Det min kjære gjorde i går var at han hadde litt god tid, så da satte han seg ned på senga og begynte å kile meg på leggene. Noe som jeg ELSKER..
Mmmmm for en deilig måte å våkne på. Tenk om jeg var så heldig hver morra.

1 kommentar:

  1. awwwwww det høres koselig ut!! Jeg hadde sikkert sparket Adam i trynet jeg, siden jeg er så kilen. Adam kommer inn å sier "cya!" :P å så sier jeg eller mumler "oh good night mmm" "Have fun at work, did you remeber lunch mmmm!" ZzzZzZzzzzzzzzzzz

    SvarSlett