fredag 10. april 2009

Mmm.. For en ferie:D

Jeg må si at det er utrolig deilig å ha ferie.. Det er verdt den lange kjøreturen å komme hjem. Merker nå som jeg er her at jeg gleder meg som en unge til vi flytter tilbake til Sørlandet:D
Det som er ganske så irriterende med å være hjemme på ferie er at man skal innom alt og ALLE!! Må planlegge godt for å rekke gjennom de jeg vil hilse på:D

Søndag: Mamma og Pappa
Mandag: Mormor, søster Ingvill og Svigers
Tirsdag: Jobben og Marianne
Onsdag: Arendal by og Jeanette
Torsdag: Bytte olje på bilen, og dra på hyttetur med kjærsten min
Fredag: Hjem til mamma og pappa, henge med Jeanette på kvelden
Lørdag På <3 Shopping <3 med Lene, og familie middag hos tante
Søndag:
Mandag: Hvilken dag ska jeg kjøre tilbake til Trøndelag??

En ferie er for meg å slappe av:D Jeg er kronisk LAT, så jeg liker ikke å ha heftig mye på plakaten. Derfor er gleder jeg meg ekstremt til vi flytter til <3 Kristiansand <3 og kan treffe folk litt oftere:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar