onsdag 8. april 2009

Påskeferie!!

Nå er det ferie og jeg har for lengst ankommet det vakre Sørlandet.
Det var veldig deilig må jeg si. Våknet opp på mandag til lyden av måkeskrik. Mmmmm... Egentlig hater jeg måker, men det var bare så deilig altså.
Hadde en runde innom Bestemor og min søster før vi dro til svigers i Lillesand.
I går var jeg på min kommende jobb for å gjøre et godt inntrykk;)
Der var i hvert fall arbeidskontrakten signert!!! Litt skummelt ja, for nå er det virkelig i gang snart.. 6 juli braker det løs..
I dag ska jeg bare surre litt. Lurer på å ta en tur til byen å kikke;)

2 kommentarer:

  1. DU ER HJEMMEEEEE!!!! (ELLER vet ikke om du er hjemme fra romantisk hyttetur...) Men you know what Im saying! Gleder meg til i morgen :D weeeeeeeeeeeeeeeeee

    SvarSlett
  2. Nå er jeg hjemme:D Gleder meg masse til imorra;)

    SvarSlett