torsdag 30. april 2009

Olsen på tur


I går var jeg fast bestemt på at jeg skulle ut å sykle en tur. Drev å maste heftig på gubben om han ville bli med, men han var som vanlig opptatt av pc en sin...
Jeg ga da en glatt f i mannen, og hev meg på sykkelen.
Savner etter Sørlandet og sjøen har vært stort i det siste.
Ja, jeg vet at Trondheimsfjorden ligger et helvettes godt steinkast fra her vi bor, men det er dårlig med svaberg og vakker skjærgård her oppe.

Fra min lokale guide har jeg fått høre at Åsenfjorden har Nord Trøndelags vakreste skjærgård, så denne måtte jeg finne!!! My misson was on!!

Og.. jeg fant den også. Etter noen km på sykkelen og opp noen heftige bakker som fikk avslørt den ekte kondisen min fant jeg et lite paradis.Dette er soleklart det fineste stedet jeg har sett her oppe.
Mens jeg satt der alene kjente jeg en ro i kroppen som føltes skikkelig hærlig.
Lukta av sjø og tang var så deilig, hadde ikke lyst til å dra derfra.
Gud så poetisk jeg føler meg.. Haha

1 kommentar:

  1. awwwwww høres ut som en hæliiiii tur!!! Selv om det så klart ikke er like fint som her nede lissom!!!! DU KOMMER SNART HJEM :D hihi Seriøst er SÅÅÅÅÅÅ deilig her nå!!! Er |--| så close til sommer feeling :D Eller sommerfeelingen er her men you know what I mean:D FANTASTISK!!!!

    SvarSlett