søndag 25. januar 2009

Aerobic, Trøndere og Svette menn

Har nettop dratt sjela mi opp av badekaret. Kvelden ble tilbrakt på Spenst Stjørdal, Kondis time. Jeg har jo seff hatt en heftig pause fra den timen nå, så det var jo bare herlig å komme tilbake.
Vel, det var ihvertfall det jeg tenkte når første sangen kom på. For min del så er det en super start å begynne timen med en ABBA sang. Motivasjonen er på topp.

Klarte ikke opprettholde tempoet så fryktelig lenge før jeg kjente pulsen dundra i hundre å helvette.
Må si jeg følte meg døds bra der jeg stod å knota til de merkverdige stegene til den over energiske instruktøren som hele tia gauker ut noe på heftig trøndersk som jeg ikke klarer å fange opp i farta.

Så mens jeg står der blant 30 kvinnfolk som alle er tynnere enn meg, og 4 menn som lukter en blanding mellom svette å fis skal jo gale dame seff splitte oss opp.
Jeg bli stående foran. Jeg hater å stå foran. Av akkurat den grunn at instruktørdama stiller seg rett foran meg, ser meg i øyene og skriker: Længer neeee, Laaang steg.. Kjæmpe bra..
Blææ.. Hater de orda. Jeg er stiv som en stokk med korte ben og svake knær.

Men, jeg holdt ut. Var så sliten etterpå at jeg er ganske sikker på at den kjøreturen hjem var en jeg ikke burde hatt:P
Takk gud for mitt kjære badekar. Det hjelper godt etter en heftig treningsøkt. Ja, for meg var den heftig. Bedre lykke neste gang;)

1 kommentar:

  1. AWWWWWWW Jeg er såååååå sjalu!!!!! Gleder meg som en bebi til å få en ordentlig treningsøkt igjen når dette rygg helvete er over:D Da skal det jobbast ass!!! :D
    Forresten gå å kjøp noen lush produkter i Trondheim å putt det i badekaret, sikker på at det hjelper ennå bedre med badet da:D!!!!
    <3 Lush!!!! hehhe Blir BÅLLÅ neste gang:P hehe
    KoOooooooOoZ Lene

    SvarSlett