onsdag 28. januar 2009

Sykehuset

I dag hadde jeg time på Sykehuset i Levanger.
Før sommeren i fjor var jeg hos doktormannen i Stjørdal for å høre om mitt ben problem var noe å bry seg om. Det har seg altså sånn at mine tåser (hovedsaklig storetåa og den ve sia) "sovner" når jeg trener. Spesielt Aerobics. Pluss at jeg får vondt i føttene når jeg løper. Hadde håpet dette sku gå over av seg selv. men men..

I dag, etter heftig vente tid, ble det tid for undersøkelse. Kom inn til en trøttenes trønder lege. Han tok på foten min. :Hmmm.. dårlig bevegelse i storetåa (WHAT???)..
Han strakk på bena mine samtidig som han mumla noe..
Nå har det seg så at jeg aldri har klart å ta i gulvet uten å bøye knæra. Har egentlig bare regna med at jeg er ekstremt lite myk.

Resultatet ble at jeg nå skal inn til Trondheim å ta røntgen og MR av ryggen. Doktortrønderen trodde det kunne være en skive utglidning i ryggen som gjorde dette.
Har sjelden vondt i ryggen, men kjente det var litt vondt da han masserte meg der.

Vet ikke helt hva jeg ska si om dette. Høres litt scary ut. Men, jeg har jo nesten aldri vondt, så kommer ikke til å slutte å trene med det første.
Vi får nå bare vente å se hva som skjer videre;)

2 kommentarer:

  1. hmmmm høres merkelig ut! Hva vil dette si da? om det er tilfelle? Kan de gjøre noe??

    SvarSlett
  2. Aner ikke jeg. Men vil jo nesten tro at en kiropraktor kan dytte den tilbake:P Hehe.. Vi får jo se hva de sier..

    SvarSlett