tirsdag 27. januar 2009

Dagens..

Da jeg våkna opp idag var jeg støl som f... Hadde sykla og elipsa (vet ikke hva det heter når man løper på elipse maskinen) ganske masse i går. Var ganske våken klokka 8, takket være mitt hærlige wake-up ligth:D
Hadde allerde bestemt meg for at jeg ikke ønska å halv sove på skolen idag, så jeg lå og slumra i senga en hel time før jeg stod opp. Det var så utrolig deilig.

Etter frokosten bestemte jeg meg for å gå en tur. Var ute å gikk i Trøndelags vakre natur i en hel time. Var iskald i ansiktet og svett på ryggen da jeg kom tilbake. En nydelig tur.

Etter en varm dusj ringte jeg til sjefen i Kristiansand Trafikkskole og sa at jeg ønsker å jobbe hos de:D Ho ble så utrolig gla, og da ble jeg også gla:D
Da er det bestemt, jeg skal jobbe i Kristiansand fra og med sommeren.

Ellers så sitter jeg nå med en liten skrive sperre. Skal skrive en rapport fra mine to uker med utplassering.
So hard... So booooring..

2 kommentarer:

  1. DU ER FLINKEST!!! WOHO WOHO TORUNN GOT THE JOB!!! TORUNN GOT THE JOB!!!!!!!!!!!!
    Masse gratulerer babe!!

    SvarSlett
  2. tanx suppa:D
    Gleder meg veldig til å begynne:D

    SvarSlett