mandag 12. januar 2009

En perfekt trenings uke

Nå har jeg altså vært fraværende på Spenst Stjørdal i over 5 uker. Noe jeg skammer meg over. Må jo legge på at SørlandsJula må ta sin del av skylda, og selvfølgelig det faktum at jeg i bunn og grunn elsker SOFAN<3

Jeg sitter nå og planlegger hvordan jeg skal begynne på igjen neste uke. Start skuddet går Søndag med aerobic. Håper på å bli super støl på Mandag. Det er jo så digg.

Mitt foreløpige opplegg:
Mandag: Løpe + styrke lår, legger, rumpe
Tirsdag:Fri
Onsdag: Sykkel + styrke skuldre, armer
Torsdag: Aerobic
Fredag: Elipse maskinen + styrke rygg og mage
Lørdag: Fri
Søndag: Aerobic

Jeg ser for meg at dette kan bli et opplegg jeg skal følge sterkt. Jeg håper ikke det blir for mye å gjøre på kveldstid på skolen. Det går litt utover min plan.

Er jo bare å følge med videre på ferden.
Intet Marsipan eller PepsiMax idag:D
På vei til en bedre verden (med delvis skrive sperre)

2 kommentarer:

  1. GENIALT BABE!!!! KEEP IT UP :D Sikker på at det går super bra!!!! Gjilt på kino i går ellåååå?

    SvarSlett
  2. Jada.. bortsett fra at Mamma lider av kronisk må kommentere alt som skjer underveis:P hahaha.. er greit nok når vi er hjemme, men kan være plagsomt på kino:P hehe

    SvarSlett