fredag 16. januar 2009

En hærlig uke i Kristiansand

Som noen kanskje har fått med seg holder jeg på å utdanne meg til å bli Trafikklærer.
Denne uka har jeg vært utplassert hos Kristiansand trafikkskole. Det har vært en utrolig bra uke. Jeg har lært mye lurt, møtt mange supre mennesker og vært med på mange bra timer.

Uka begynte med at jeg fikk lov til å låne med meg en av skolebilene hjem. Sånn at jeg slapp å ta bussen hver dag. Fikk låne en liten Peugeot 207. Et lite rødt tyddebær som gikk so ei kula. Spreke lille lynet.

Jeg har da tilbrakt en hel uke i baksetet. Notert som en helt, og fikk innimellom kommet med min mening i forhold til prestasjonene til eleven.
Har virkelig kost meg skikkelig.

I dag fikk jeg et supert jobb tilbud fra skolen. God lønn, godt miljø og gode ekstra goder. Godt godt godt godt.
Har snakket litt med en anna skole i området, så nå har jeg en stor avgjørelse å ta. Skal i tenkeboksen.

I morra skal jeg på roadtrip me Axel tilbake til Stjørdal.
Vi skal overleve på boller, smågodt og Pepsi Max.
Og om vi rekker det skal vi innom Bertel og Steen og kikke på drømme bilen min.

Om jeg skal jobbe i Kristiansand kommer jeg til å få en Peugeot. Så, jeg har da selvfølgelig plukket ut den mest sexye modellen:D



3 kommentarer:

  1. Woah det er supert Torunn!!! Grattis :D Sikker på at du tar det besteste valget :D weeeee *stolt* Nice car!! NESTEN like fin som vår, men mamma sin paugot er ennå litt mer sexy mener nå jeg :P.
    God tur himover i morgen da, håper det blir en super duper tur :D

    HILS!!!!! :P

    SvarSlett
  2. Peugeot hvertfall :P Jeg så den deiligste bilen i hele verden i går på E18 fra Oslo, den var diiiiiiiiiigggg!!! SUPER SPRÆÆÆÆÆÆG Ferrari, vrooooooooma som jeg aldri har hørt før *dør* mmmmmm

    SvarSlett
  3. hehe.. nice.. åssen peugeot er det mor di har da?? blir nysgjerrig jeg vettu:D

    SvarSlett