søndag 11. januar 2009

Hva skal barnet hete??


Hvorfor Marsipan og Pepsimax? Jo, fordi jeg har bestemt meg for å sloss for å få en bedre viljestyrke. Jeg vil jo tro og håpe at det er en del mennesker der ute som kjenner seg igjen i dette:
Du har nettop spist middag. En veldig god middag hvor man har prøvd sitt beste på å lage et sunt måltid. Man setter seg i sofan og skrur på tven. Vil jo slappe av litt etter en lang dag.
Men så kommer det!!! Suget etter noe mer. Magen er mett, mens hjernen og munnen skriker etter sukker.
Marsipan?? Pepsi Max?? Banan??
Hva gjør du nå??

Jo, det jeg vil er å kvitte meg med dette suget. Jeg har hørt at det går an, og skal oppnå dette.
Bare å følge med på ferden videre mot en godis fri verden:)


3 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHA Duuuuu er så teit :P søt da:) å du det er null pes, de første dagene er det heeeeeeeelt jævli, men såååååå så blir det bare bedre å bedre!!! :D så trenger du det ikke lengre:)! Av og til er jo så klart lov da. Jeg er på full rulle igjen nå, tacos night fucked me over:P Men e stooooooooooooooooor koste meg!! :)
    Luuuuuv yooouu babiiiii <3
    Klems

    SvarSlett
  2. FORRESTEN!!!!! WELCOME to the world of blogging!!! :D

    SvarSlett
  3. takk takk snuppa:D
    taco nigth fucked me over tooo:P men var verdt det:P hehe..
    spiste mindre enn e gjorde før. før hadde den seigmann bollen vært tom:P

    SvarSlett