lørdag 17. januar 2009

Arendal-Oslo-Stjørdal

Jau din sau. Nå sitter jeg på Lavprisekspressen på vei til Oslo. Med gratis internett (trægt som f, men men) og gratis kaffe (som om jeg gidder reise meg og finne noe sånt:P)
Sitter her og stusser litt på jenta som sitter over gangen fra meg. Hvorfor har ho en sikkerhetsnål som øredobb?? Er det jeg som har gått glipp av noe, eller har ho enda dårligere råd enn meg??
Er ikke rik jeg nei, derfor bruke en buss hvor biletten koster 49,-

En anna ting jeg og lurer litt på er hvordan bussen har fått de SVÆRE sprekkene i frontruta??? Seriøst, tror ruta faller ut om har bremser litt for hardt:P Trygt.. Hilsen trafikk nerden som faktisk har tatt på seg setebelte på bussen. Ja, jeg prøver gå foran med et godt eksempel.

Skal gå av på Lysaker om 2 og en halv time. Der står Axel og venter på meg. Skal sitte på med han opp til Stjørdal.
På vår vei har vi en plan om å stikke innom Bertel og Steen i Oslo og se på en vakker 407 coupe som er til salgs. MÅ bare teste åssen den er å sitte i, i forhold til plassbehov.
Etter litt bil sikling så ska vi innom en butikk å fylle min supre kjølebag fra Biltema med Pepsi Max og SMÅGODT.. Smågodt hører alltid hjemme på en biltur:D

Deretter går turen nordover og neste stopp er Shell Espa. Der skal vi hamstre Norges BESTE boller. Har fått skrapa sammen 700 kr til å handle boller for:P haha.. Tror du det holder??

Fulle på boller, smågodt og Pepsi Max durer Volvoen videre oppover Østerdalen. Må seff ha en matpause med litt påmmfri på vår vei, men utenom det bærer det direkte heim til min kjære som står der å venter på meg:D

Nå begynner jeg å bli litt bilsyk her i humpebussen:P
God tur:D

2 kommentarer: